Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 9 januari 2011

Bra att ha pressent..................

Jag är en organisatör av stort mått, tycker om att planera och tänka framåt.

Gillar helt enkelt att ha lite koll, tror ibland at det handlar om att få möjlighet att "trycka" in så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt?

Näää - nu var jag faktiskt lite elak mot mig själv!

Tycker nog bara att det är bra om vi inte missar en packad simhallsväska, idrottskläder eller andra saker som någon av oss måsta ta med sig för att vardagen ska fungera på bästa möjliga sätt.

Till min hjälp har jag fått en alldeles fantastisk pressent av "Lillen" i familjen.
Han har pysslat en del i hemlighet har jag förstått och idag fick jag en väldigt personlig handgjord foto-almanacka!
Den var helt underbar,med bilder på familjen som gav oss många glada skratt.
Min kära Herr Loo och jag har faktiskt kamperat ihop i många år och man kan lätt påstå att tiden sätter vissa spår............

Så här ser den fina almackan ut och den hänger nu på väggen i arbetsrummet och jag kommer inte missa någon ända viktig sak under hela långa 2011!

TACK, TACK & MERA TACK!!!!


Visar Oktoberbilden som är på "Lillen" för ungefär sisådär elva år sedan.
Gullig när han äter citron!

Njut av söndagskvällen från Loo.

Inga kommentarer: