Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 2 januari 2011

Äntligen................

Jag är så himla lycklig - äntligen har jag fått min systemkamera.
Glädjen står högt i tak här hemma just nu och jag knäpper bilder för glatta livet.
Resten av famljemedlemmarna är tyvärr inte lika glada????????????
Men jag måste ju träna, den tålmodigaste av dem alla är undulaten som glatt låter sig fotograferas både på långt och på nära håll. Han är inte ens rädd för den ganska stora kameran och vi jobbar bra ihop - fågeln och jag i team liksom!!!!!!

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn och prova att skriva ut - jättespännande! Så småningom ska jag nog fundera lite på en fotokurs för att få ut det mesta möjliga av min nya fina kamera. Efter nogrant läsande och faktasökande på nätet så föll jag för en Canon Eos500.
Så här ser den ut och
Tack min snälla underbar Herr Loo för den fantastiskt fina pressenten!


Det här är nog de sista bilderna jag tar med min digitalkamera med 2,o mp!!! Den har hängt med mig ganska länge och varit mig väldigt trogen, men det var verkligen dags för en uppgradering!

Hej då från Loo.

Inga kommentarer: