Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 9 december 2010

Varma tååååår......

Härligt och helt enkelt underbart!

Jag ska i fortsättningen aldrig mer frysa om tårna för jag har klickat hem ett par supervarma Alaska stövlar från Keen.

Bara sådär slog jag till, är så nöjd och jag kan äntligen jobba med barnen utan att frysa om mina stackars tår när vi leker ute i snön.
Så här ser mina fina stövlar ut - med fårskinn inuti......... Bäääääääääää
Skrev om att vår "Lilleman" skulle gradera på judon och det gick jättebra för honom. Han var så nervös innan, men han klarade både en vanlig gradering och en dispansgradering. Grattis vår "Lillen"!

Det är så underbart att vara med om barnens lyckanden och minnesfulla stunder i deras liv. Kan bara konstatera att de stunderna förändras väldigt mycket från när de var små och vad vi får vara delaktiga i nu med våra tonåringar.

Men lika ljuvligt har det varit under hela deras uppväxt och helt enkelt häftigt att ha förmånen att ha en trivsam familjebild - jag älskar hela min familj och jag tycker vi har ett mycket bra liv tillsammans.

Det är ju inte alla som har det och nu kommer vi snart in in en tid med jul och mycket gemenskap när just saknaden av anhöriga blir väldigt uppenbar för många som kanske är lite olyckliga och därför skänker jag dem alla en
varm kram här och nu!

Ha det så himla bra från Loo.

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt klart en av de snyggaste vinterskor jag sett!!! Mari.

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, så varma och sköna dom ser ut! Skulle behöva sådana i mitt jobb! Jag är ju ute varje dag i alla väder. Men jag får vänta tills jag börjar jobba igen, då har jag råd och det är ju, som sagt, då jag behöver dom bäst!

Kram