Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 29 december 2010

Liten vintertur till landet...........

Idag har Herr Loo och jag varit en liten vända för att tittat till vårt underbara sommarhus. Där var det mycket, mycket snö och ganska tomt i husen nu på vintern.
Jag tycker så mycket om att vara där för det är riktig avkoppling för mig - inte för att jag är typen som kryper upp i soffan med en god bok en hel dag. Men trots lite små/stora projekt så kan jag konsten att koppla av när vi är på landet.

Jag längtar redan tills vi åker dit igen och sover kvar några dagar - det måste vi
försöka planera in!!!!!!

Tog lite bilder bl.a. på "lillens" rum som han valt inredning till helt själv.
Han har inte valt den lantliga stilen direkt..................(inga vitmålade möbler här inte)!
Men han trivs i sitt vit/svarta lilla rum och jag gillar ju verkligen när barnen vill vara med och inreda så det uppmuntras alltid!

Så här ser hans rum ut - helt ocencurerat och inbott!





Måste visa några snöbilder också, många av er har nog mycket mer snö än oss. Men jag tycker det är så maffigt när sommarhuset förvandlas till vinterhus och snön möter skogen som ligger inpå knuten.
Maffigt med årstidsförändringar tycker jag och jag skulle absolut inte vilja vara utan dem. Men våren är nog min absoluta favoritårstid för det är så mycket glädje när alla människor liksom "blommar" ut!
Huset med en snöskottandes man framför.....

Vem vill inte lägga sig i den här sköna hängmattan med snö-madrass i!

 Hej då från Loo.

 

Inga kommentarer: