Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 23 december 2010

Jag hinner, jag hinner..................

Oj, oj, oj ibland är jag så otroligt effektiv så kanske hälften vore nog????

Idag har jag hunnit med att göra kola. vita chokladbollar baka två bröd, handla det sista, slå in några paket, plocka lite härhemma och göra julfint, fika med familjen och så sist men inte minst jobba lite.......
Just det sonen och jag har satt upp den fina God Jul vimpeln från Nyblom & Kollen också! (tomten läste bloggen???!) Tack du snälla röd/vita gubbe!

På mitt jobb idag så tog vi det ganska "manjana" - himla skönt faktiskt. För "manjana"-dagar växer liksom inte på träd hos oss på förskolan. Men ibland måsta vi alla unna oss att livsnjuta lite extra, både vuxna och de små underbara "halvmetrarna" som vi umgås med hela dagarna.
Det som var så himla skönt med veckan som gått var den härliga förväntan som fullkommligt darrade bland barnen och så alla deras historier om Tomten.
Ja - vem é han den där skäggige mannen som alla vill umgås med???????

Nu ska jag ägna kvällen åt att bara ha det bra tillsammans med familjen. Vi ska glögga, umgås och mumsa jul-godis. För nu är det dan, före dan..............

Barnens pepperkakshus och lite annat jul-lull!
Vill önska Er alla en riktigt God Jul och en mysig julafton!



Våra Maileg-Nissar. Har köpt tre nya micro-Nissar.
och jag bara älskar dem, så, så söta!


Fint tycker jag och våra underbara barn har fixat ihop huste helt själva, med stolthet!


Ta hand om er och alla andra, speciellt i morgon!
Julhälsning från Loo 

Inga kommentarer: