Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 16 december 2010

Hjärta till jul.........

Det har ju varit dags att "pimpa" hemmet ganska länge nu och visst har jag som ni flesta andra börjat. Först med stormsteg faktiskt, men tyvärr så har min takt avtagit eftersom tiden inte räcker till för att fixa med alla projekt som jag drömmer om.

Jag är en fixare och jag gillar att skapa och jag gillar att vara med barnen/familjen och jag
gillar att sy och jag gillar att baka och jag gillar att måla och jag gillar att pyssla och jag gillar att ...................................................................! 

Min gillar - lista kan göras väldigt lång, men det är nog så att jag har fått lära mig att vara glad och väldigt nöjd över det jag hinner göra. Brukar egentligen inte säga att "jag har inte tid" för jag tror att vi kan påverka vår tid ganska mycket genom att göra medvetna val i livet!

Försöka ha en positiva attityd och hitta möjligheter i livet  det kan  jag känna när jag läser många av era bloggar - att det finns en härlig "positivitet" där ute bland er som sporrar oss alla!
Tack för denna underbara känsla!!!!!!!!!!!!!

Apropå jul-pimpning så har jag fixat till ett hjärta som ska hänga på dörren in till vardagsrummet. Ännu en röd/vit julsak i vårt hus!



Små micronissar från Maileg som får hänga i hjärtat så länge, ska nog bli
något annat där sedan?

Ha det nu så bra från Loo!

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Så rätt du har! Tiden finns ofta där men man kanske prioriterar annat, typ TV i stället ;0). Tack för din gulliga kommentar hos mig... Jag satsar på Arla, Mamma scan, och Felix i år! :0). Supersöta små nissar du har där förresten...

Kram/ Anna