Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 11 oktober 2010

Längtan till landet.



Hej igen dag två med min blogg.

Bjuder på en liten bild från landet. Är absolut ingen mästerfotograf och har heller ingen superbra kamera. Men jag gillar mörkret i bilden som är tagen vid havet på hösten. Lite mystik och äventyr tycker jag som älskar att vara på landet vid havet - det är avkoppling och livsnjutning för mig!

Dagen har varit bra - sådär lagom som en måndag ska vara och ikväll är det Ullared på tv. Det är ju en del personligheter med i programet som man kan le lite tillsammans med!!!
Har aldrig varit där, men jag är lite sugen på att åka dit och shoppa loss någongång.

Hej då från Loo.

Inga kommentarer: