Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 31 oktober 2010

Helgen sluuuuut!

Den underbara helgen är snart över och går lite sakterliga över att bli
en underbar arbetsvecka!

Känner alltid att jag skulle behöva tre dagar på helgen - vad tycker ni? Visst är det lite ojämn fördelning mellan arbete och vila. Jag menar två mot fem? Vad är det för någon som räknat ut den matematiken kan man faktiskt fundera på?????

Tänker lite hit och dit om jag ska kika på ett nytt arbete. Jag trivs bra med mitt nuvarande, men ibland har jag en känsla av att jag kan mer och att utveckling för mig själv borde prioriteras.
Får kanske börja fundera lite och titta på olika möjligheter?  För några år sedan avslutade jag en utbildning som varade i två och ett halvt år. Jag pluggade distans på halvfart samtidigt som jag arbetade på heltid. Ganska tufft ibland såklart, men jag är så himla glad och nöjd efteråt att jag kämpade på några år, men jag tror inte jag skulle orka göra samma sak igen.

Nu ska jag njuta av den sista stunden på söndagkvällen.

Hej från Loo!


                                             

Inga kommentarer: