Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 13 oktober 2010

Halva veckan har gått.... Onsdag!

Halloj!
Jag har en kollega som alltid liksom nämner i förbifarten med ett glattt utrop att -  nu vänder veckan. Det känns alltid ganska bra när hon säger så, inte för att vi inte trivs på vårt jobb för det gör vi absolut. Men vem gillar inte helger tillsammans med familjen liksom.

Min ursnälla man tänkte överaska mig idag med en ny usb:sladd till kameran, men just den rätta sorten var slut i affären. Typiskt och inte kryllar det av affärer i vår lilla "by" som säljer sladdar precis!  När jag fotade idag så talade kameran om för mig att nu är minnet fyllt! Så nu måste jag (vi?) ordna en sladd....

Håller på att måla en liten svart hylla till sonen som han ska ha sitt playstation på. Vi har målat möbler till hans rum på landet i högblank svart och det blev jättebra så hyllan får samma färg. Har städat lite i trädgården också, känns skönt när man inte plockar bort allt på en gång tycker jag. Då känns det som om man njuter in hösten lite längre. Men det blev ganska tomt på uteplatsen. Får nog in-handla lite höstblommor till den sidan också.

 Snart kanske det ser ut så här ute igen så bäst att ta tillvara på hösten!
Hej då från Loo!


1 kommentar:

Vintage sa...

Oj hoppas att snön väntar ett tag med att komma(fniss) Önskar dig en fin dag Välkommen till mig Kramar Susanne