Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 17 oktober 2010

Födesedagen.

12 år. Ja så stor blev vår underbara "Lilleman" igår. Han började sin födelsedag med att täva och kom hem mycket stolt med en bronsmedalj! Grattis från familjen och mycket bra kämpat! Sedan hann vi med massa pressenter och tårta på eftermiddagen och såklart fick han sin våtdräkt!

Pressentbord till Lilleman!
Idag har jag tagit hand och sällskapat vår sjuka dotter som har feber och ont i halsen. Lite har jag tagit hand om mig själv också - har läskigt ont i ryggen, men med hjälp av massage-duschen och värme så börjar det kännas bättre.

Min alldeles egna underbara man har nu uppgraderat sin pressent till mig från en Usb-kabel som inte verkar finnas någonstans till en digital sysemkamera. Ja, du läste rätt! Jag har länge gått och trånat efter en riktigt fin och välfungerande kamera och nu ska jag få en. Kanske vi hinner åka och titta redan i veckan - jag längtar........

Ha en skön söndagskväll från Loo!

2 kommentarer:

Tulipa sa...

Hej!
Tack för din hälsning!!

En ny bra kamera är verkligen roligt att ha, jag älskar min kamera, den tar så bra bilder och då fotar man mer också!

Hoppas ryggen blir bättre snart, lät jättejobbigt...

Skön ny vecka!
Kram Mariette

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej
Tack för din härliga kommentar, PRECIS SÅ kände jag mig *lyckost* att ha TVÅ par rosa stövlar, greengatesaker, njutarpaket för både insida och utsida och läsning i höststormarna!!! Ett underbart presentbord!

Hoppas er lilla 12åring tyckte detsamma om sina presenter! Grattis till medaljen!

Kram Helena